Garázs berendezések

garázsberendezések

A legjobb tippek a hírnévkezeléssel kapcsolatban, amelyeket bárki követhet

2021. november 24. 15:00 - István alkatrészek

A legjobb tippek a hírnévkezeléssel kapcsolatban, amelyeket bárki követhet

Amint azt minden tapasztalt üzletember tanúsítja, a hírnévkezelés az egyik leglényegesebb készség, amelyet egy új vállalkozó megszerezhet. A hosszan tartó sikerhez létfontosságú, hogy tudja, hogyan alakítsa ki az Ön megítélését. Az alábbi cikk célja, hogy néhány hasznos támpontot adjon a folyamat elindításához.

Cége hírnevének javításának egyik jó módja, ha megkéri azokat az ügyfeleket, akik elégedettek szolgáltatásával vagy termékével, hogy tegyenek közzé pozitív véleményeket a blogján vagy webhelyén. Megkérheti őket, hogy mondjanak valami kedveset a cégéről olyan webhelyeken, mint a Linkedln, a Google Places vagy a Yelp.

Ha hibázik, kérjen gyorsan bocsánatot. A legtöbben felismerik, hogy mindenki ember, és előfordulnak hibák. Ha ki tudja javítani a hibát, tegye meg gyorsan, és javítsa ki a webhelyén vagy a közösségi oldalakon. Ha nem tudja kijavítani a hibát, kérjen bocsánatot, és folytassa a dolgát.

Szánjon rá időt, és alaposan gondolja át, mielőtt bármilyen panaszra válaszolna. Ha hidegen őrzi magát, és alaposan átgondolja, hogyan reagál majd az interneten, megőrizheti hírnevét. Mielőtt válaszolna egy panaszra, olvassa el többször a választ. Ha lehetséges, olvassa el egy alkalmazottja a válasz megfelelőségének biztosítása érdekében.

Mielőtt elkezdené az ügyfeleknek szóló marketinget, győződjön meg arról, hogy tisztában van a megcélzott demográfiai adatokkal. Ez segít kitalálni, hogyan léphet kapcsolatba velük. A hangnem, a tartalom és a beszédmód eltérő lehet attól függően, hogy milyen típusú embereket próbál megszólítani.

Próbáljon meg rákeresni a cégére az interneten, ahogy az ügyfelei tennék. Lehetséges, hogy a számítógépén végzett keresések egészen más eredményeket eredményezhetnek, mint a potenciális ügyfelek. Ennek oka lehet a személyre szabási lehetőségei. Próbálja meg kikapcsolni ezeket a beállításokat, hogy jobb képet kapjon a keresőmotor eredményeiről.

Próbáljon meg utánajárni a hírnévkezelési szolgáltatásoknak. Ezek a szolgáltatások egy kis pénzbe kerülnek, de segíthetnek a hírnév megszerzésében, a hírnév javításában vagy a hírnév megőrzésében. Ezek profik. Megnézhetik az Ön helyett az online tevékenységeket, és segíthetnek elkerülni és leküzdeni a negatív hírnevet.

Legyen olyan helyeken, ahol ügyfelei gyakran fordulnak elő. Ha bizonyos éttermeket vagy más helyet keresnek, gyakran menjen oda. Ha  ön jelen van és látható, megközelíthetőbbnek fog tűnni. Sok ember nyugodtabb a szociális környezetben, ami segít nekik nyitottabbá válni ön felé.

Ne kérje a webhelytulajdonosokat, hogy távolítsák el az Önről szóló információkat, csak azért, mert az egy kicsit nem hízelgő. Az embereknek joguk van a véleményükhöz, és nem akarja, hogy bárki azt higgye, hogy ön ennek az ellenkezőjét hiszi. Fennáll az esély arra, hogy a webhely tulajdonosok számára a véleménynyilvánítások eltávolítására irányuló petíciót benyújtó webhelyek visszaütnek Önre.

Hozza közvetlenül a webhelyére azokat az embereket, akik az Ön webhelyét keresik. Ezt úgy teheti meg, hogy a lehető leggyakrabban használja vállalkozása nevét és egyéb azonosító szavakat a webhelyén anélkül, hogy bosszantó lenne. Ez a negatív és esetlegesen valótlan véleményeket tartalmazó webhelyek helyett a keresőket juttatja el Önhöz.

Soha ne takarja el a cégénél előforduló hibákat. Az ügyfelek okosak, és nem fognak bedőlni. Valja be, és mondja, hogy sajnálja. Sokszor az ügyfél megbocsát. Ez gyakran azt jelenti, hogy valami pluszt kell biztosítani a hibáért.

Lehetetlen vitatkozni azzal a felfogással, hogy szilárd hírnév nélkül a sikert meglehetősen nehéz elérni. Ha nem értjük a hírnévkezelés alapjait, az bármely feltörekvő vállalkozás halála lehet. A jó hír az, hogy a fenti tippek birtokában sok problémát elkerülhet az út során.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://garazsberendezesekitt.blog.hu/api/trackback/id/tr3316764010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása