Top cikkmarketing taktika
A marketing technikái befolyásolják a siker esélyeit. A sikerhez meg kell keresnie a megfelelő tudást. A következő cikk segítségével mindent megtudhat arról, hogyan válhat marketingmesterré.
Mivel nem mindenki szereti a hosszú cikkek olvasását, mindig érdemes 500 szónál nem hosszabb cikkekre lőni. Sok tanulmány készült erről a témáról, és a közmegegyezés az, hogy a legtöbb olvasó elveszti érdeklődését az alapvető webes cikkek iránt 500 szó után. Ne felejtse el: Az internet egy ajtó az azonnali információkhoz, így könnyű a tartalomról egy vicces videóra kattintva.
Mindig győződjön meg arról, hogy használja a helyesírás-ellenőrző funkciót, mielőtt bármilyen tartalmat elküldene webhelyéhez. Nagyon kínos lenne egy minőségi termék és egy nagyszerű webhely, amit aztán az emberek leáraznának, mert olyan egyszerű dolgokkal, mint a helyesírással vannak problémái.
A cikkekben lévő bekezdéseknek közel azonos hosszúságúaknak kell lenniük ennek a tippnek a hosszúságában. Egyesek joggal mondják, hogy a számítógép képernyőjén nehezebb az olvasmányra koncentrálni, mint a nyomtatott oldalon. Emiatt ügyeljen arra, hogy a lehető legtömörebb legyen.
Fontos, hogy legyünk türelmesek, amikor cikkmarketing taktikákat alkalmazunk. A cikkmarketing határozottan nem a leggyorsabb online hirdetési forma. Az előnyök hónapokig tartanak, mire hatással lesznek a webhely forgalmi adataira. Az egyik külön előny, amelyre összpontosítani kell, az, hogy a cikkmarketing meglehetősen hosszú távú stratégia; forgalomnövelő hatásai a kezdeti erőfeszítés után még sokáig megmaradnak.
Keressen vendégblog-pozíciókat. A blogok gyakran keresnek valakit, aki vendégszerepet csinálna nekik, és ha elég szerencséje van, vagy elég jó író, akkor önt választják ki, hogy írjon nekik egy cikket. Használja ezt a pozíciót saját webhelyének csatlakoztatásához, valamint a termékhez, amelyről ír.
Hozzon létre egy fiókot egy cikkjegyzék-webhelyen. A cikk könyvtárak soha nem fizethetnek a regisztrációért. Ha igen, akkor ez nem egy jó hírű cég, és ne használja. Csak az ingyenes webhelyek használata intelligens és hatékony módja annak, hogy észrevegyék. A fizető webhelyek általában nem kapnak annyi figyelmet.
A cikkmarketing maximális hatékonysága érdekében a tapasztalt cikkíró elvégzi az összes szükséges kutatást, mielőtt leül az íráshoz. A hivatkozási anyagok használata idézetekhez vagy ábrákhoz rendben van, de a magabiztos íráshoz szükséges tanulást az írás megkezdése előtt be kell fejezni. Ez felgyorsítja az írást, és a cikk koncentrált marad.
Amikor a következő cikk első vázlatát készíti, ne aggódjon a nyelvtan, a helyesírás vagy a lektorálás miatt, amíg a cikk be nem fejeződik. Az ilyen részletek feletti izzadság a kompozíció közepén nem hatékony és pazarló. Hagyja a szerkesztést és javítást a vázlat elkészültéig. Gyorsabban fog írni és jobban is.
Alakítsa hirdetéseit cikkekké. Az Ön termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatos történetek, útmutatók, oktatóanyagok vagy hírcikkek írásával az internetezők anélkül fogják elolvasni a hirdetését, hogy tudnák, hogy az egy hirdetés. Ha jól írja meg cikkeit, és miután az olvasók befejezték a cikk elolvasását, valószínűleg nagyon érdeklődni fognak az Ön terméke vagy szolgáltatása iránt.
Legyen óvatos, amikor sok cikk könyvtárhoz csatlakozik. Előfordulhat, hogy némelyikük valójában ugyanaz a végső címtár, különböző webhelyekkel a nagyobb internetes jelenlét érdekében. Ez azt jelenti, hogy önmagával versenyezhet az olvasóközönségért, és ez óriási idő- és erőfeszítéspazarlás.
Ahogy a bevezetőben is említettük, csak akkor lesz sikeres, ha tudja, mit kell tennie. Miután elsajátította a megfelelő marketing ismeretek fogalmát, már úton van afelé, hogy megkeresse azt a pénzt, amelyről álmodott!