Ismerje meg, hogyan reklámozza vállalkozását cikkeken keresztül.
Ha bizonytalan a lehető legjobb cikkmarketing eljárásokat illetően, hagyja abba, amit csinál, és olvassa el ezt a cikket. Összegyűjtöttük a legjobb tanácsokat. Szánjon rá néhány percet, és olvassa el, mit szeretett volna mindig is tudni a cikkmarketingről, és arról, hogyan teheti ezt az Ön számára megfelelővé.
Mivel nagyon sokféle ember van online, biztos szeretne lenni abban, hogy hirdetéseit a megfelelő célközönség nézi. Ha az Ön cége női pénztárcákat árul, nem lenne túl előnyös vagy jövedelmező, ha termékét egy férfi egészségügyi oldalon forgalmazná. A célközönség tisztában tartása jelentheti a különbséget a folyamatos értékesítés és a lassú üzlet között.
Ha van készsége az íráshoz, írjon cikkeket, és küldje el azokat cikkoldalakra. Ezzel nem csak a kereshető tartalmat fogja növelni, hanem új olvasók hordáit is vonzza webhelyére. Sok ilyen webhely fizet a jó beadványokért is, tehát ez csak egy plusz bónusz.
Lesznek cikkek az egész interneten, miután cikkmarketinget csinált egy ideig. A legjobb cikkeit tartsa jól látható helyen a webhelyén, vagy fontolja meg egy ingyenes e-könyv összeállítását. Egy nagyszerű, hasznos tartalommal teli e-könyv hatalmas siker lesz.
Tartsa szem előtt olvasója figyelmét. Senki sem szeret olyan cikket olvasni, amelynek bekezdései csak dübörögnek. Tökéletesítse ezt úgy, hogy minden bekezdés hat mondat alatt marad. Ha többet szeretne mondani valamiről, egyszerűen kezdjen újat. Ez megakadályozza, hogy a cikk elakadjon.
Fontos figyelni a cikkkönyvtár szabályaira. A különböző típusú könyvtárak eltérő benyújtási irányelveket alkalmaznak.
Tekintsük 600 szót abszolút kemény plafonnak a cikkmarketing céljára írt cikkeknél. Az online cikkek teljes stílusát az online olvasó rövidített figyelme határozza meg, és a teljes hossza sem különbözik. Ha 600 szó nem elegendő egy cikk témájához, valószínűleg szűkíteni kell a fókuszt.
Ha a cikkhez képeket vagy képeket is mellékel, ez nagyszerű módja annak, hogy több figyelmet vonzzon. Az olvasók szeretik, ha vizuális kíséretet kapnak az olvasott szöveghez. Győződjön meg arról, hogy a használt kép olyan, amelynek használatára jogosult, és a képeket a saját fiókjában tárolja a hotlink helyett.
Mint sok online vállalkozás, a cikkmarketing is fokozatos folyamat. Ha nem úgy kezeled, soha nem fogsz felállni. Fontos, hogy mindig megértse, hogy ahhoz, hogy pénzt keressen cikkmarketinggel, eltart egy ideig, amíg elindul.
Győződjön meg arról, hogy az írás, amelyet közzétesz, jól szerkesztett. Ez jelentheti a különbséget a visszatérő olvasók és azok között, akik soha nem jönnek el elolvasni a webhelyén található információkat. Ezek az írások az egész weben láthatóak lesznek, és az oldala hozzájuk lesz kötve.
Próbáljon meg jó pörgető eszközt használni cikkeinek több variációjának létrehozásához. A Best Spinner nagyszerű eszköz a cikkek különböző verzióinak létrehozásához. Ez egy egyszerű asztali alkalmazás egyszerű kezelőfelülettel, amely rövid időn belül számos különféle verziót biztosít a cikkeinek.
Összefoglalva, Ön nem teljesen biztos abban, hogyan valósítsa meg a legjobban a cikk marketingtervét. Ennél jobb helyre nem is jöhetett volna, mert ahogy ígértem, szakértői tanácsokat kapott. Remélhetőleg a cikkben található tippek segítenek. Próbálja ki ezeket a tippeket, és elégedett lesz az eredményekkel.
https://blog.
https://blog.karpittisztitas.
https://blog.
https://blog.legolcsobb.org/
https://onlinemarketing101.