Garázs berendezések

garázsberendezések

Top tippek és tanácsok a hírnévmenedzsmentről

2023. január 15. 09:12 - István alkatrészek

Top tippek és tanácsok a hírnévmenedzsmentről

 

Az üzleti hírnév fenntartása nehéz munka, mert olyan sok dolog megy ön ellen odakint. Ha már küzdött a vállalkozás és a hírnév kiépítésével, akkor valószínűleg azon gondolkodik, mit tehetne jobban. Hamarosan megtudja, amint többet megtud az üzleti hírnévkezelésről.

Amikor az emberek időt szánnak arra, hogy mondjanak valamit a vállalkozásáról, fontos, hogy elég udvariasan válaszoljon. Bár lehet, hogy Ön nagyon elfoglalt ember, ez azt mutatja a közönségének, hogy valóban törődik velük és azzal, amit mondani akarnak. Ez létfontosságú, ha állandó ügyfélkört szeretne fenntartani.

Figyeljen az online jelenlétére. Soha nem tudhatja, hogy cége mikor kaphat negatív keresési eredményt egy elégedetlen ügyféltől vagy valakitől, aki egyszerűen nem kedveli Önt vagy vállalkozását. A keresési eredmények figyelése segíthet elkerülni, hogy negatív tartalmak kerüljenek az első helyre. Tegye ezt havonta néhányszor.

Legyen hálás. Ha valaki jó értékelést hagy cégéről, küldjön neki egy személyes üzenetet, és köszönje meg a visszajelzést. Ha lehetséges, köszönetképpen küldjön ügyfelének egy kupont, amellyel bizonyos százalékos kedvezményt kaphat a következő vásárlásra. Ha ez nem lehetséges, köszönje meg őszintén a visszajelzést.

A jó hírnév fenntartásához meg kell tanulnia, hogy mikor kell válaszolnia. Ha negatív vélemény jelenik meg az Ön vállalkozásáról, tudnia kell, mit kell tennie. Ha a panasz jogos, próbáljon meg privátban és nyilvánosan is válaszolni rá. Próbáljon meg megoldásokat, például visszatérítést ajánlani. Próbálja meg elkerülni, hogy dühös legyen, vagy hamisnak nevezze a véleményt, mivel ez rossz színben tünteti fel Önt.

Hozzon létre egy levelezőlistát. Tegye a levelezőlistára való feliratkozást gyorsá és egyszerűvé. A levelezőlista megerősítése érdekében kínáljon fel kupont vagy más ösztönzőt a feliratkozás ösztönzésére. További bónuszként növelheti levelezőlistáját, ha ajánlói kuponokat kínál fel. Ez lehet egy ingyenes kis termék vagy egy költségcsökkentő kupon.

Ha vállalkozása szerepel egy olyan értékelő webhelyen, amely lehetővé teszi a vállalkozók számára a válaszadást, mindenképpen használja ki ezt. Akár jó, akár rossz a visszajelzés, amit kap, válaszolnia kell rá. Köszönje meg azoknak, akik csak dicséretet mondanak, és ajánljon valamit azoknak, akik elégedetlenek.

Ha negatív megjegyzéssel vagy értékeléssel találkozik a cégéről, ne hagyja figyelmen kívül. Írjon rá választ, és védje meg az álláspontját. Néha a negatív megjegyzéseket író emberek csak a történet egyik oldalát mondják el. Az Ön feladata, hogy bemutassa a saját oldalát, hogy az olvasók teljesebb képet kapjanak.

Az üzlet növekedésével megnő az interakció az ügyfeleivel. Egy növekvő vállalkozással előbb-utóbb elégedetlen ügyfelekkel fog találkozni, és nagyon fontos, hogy ezeket a helyzeteket időben kezelje. Továbbá ügyeljen arra, hogy minden panaszt azonnal és megfelelően kezeljen.

A lehető leggyorsabban reagáljon a panaszokra és aggodalmakra. Minél hamarabb orvosol egy problémát, annál kisebb lesz a baj. Ha megvárja, amíg egy ügyfél az interneten keresztül panaszt tesz, akkor lehet, hogy már túl késő lesz. Mutassa meg ügyfeleinek, mennyire törődik velük, hogy visszatérjenek hozzánk.

Ahhoz, hogy növelje üzleti hírnevét ügyfelei körében, adjon nekik lehetőséget arra, hogy jobban megismerjék cégét. Lépjen velük többet kapcsolatba a közösségi hálózatokon. Ha az emberek látják, hogy az Ön cége nem csak egy arctalan vállalati egység, jobban fogadják Önt, és üzleti hírneve javulni fog.

Időbe telik, mire felépíthet egy olyan szilárd üzleti hírnevet, amely valóban megbízható. Kezdetektől fogva így indul el, és tudja, mit kell tennie, de az ügyfélköre bizalmat épít Önnel szemben. Meg kell védenie ezt a kapcsolatot, beépítve a megtanult tippeket a napi üzleti hírnévkezelésébe.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://garazsberendezesekitt.blog.hu/api/trackback/id/tr1318026500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása