Tippek az infrás mosdó marketinggel való pénzkereséshez
Az interneten való munka nagyon kívánatos karrier sok egyén számára szerte a világon, és az infrás mosdó egy olyan módszer, amellyel szinte bármilyen üzleti vállalkozást, amelyet választ, önfenntartó, jövedelmező vállalkozássá tehet. Ebben a cikkben az infrás mosdó foglalkozó szakma néhány legjobb tippjét mutatjuk be.
Nem számít, miről írsz a webhelyed marketingje érdekében, az infrás mosdónak soha nem kell 500 szónál hosszabbnak lennie. Valójában arra kell törekedned, hogy a cikkeid 400 szó körül legyenek. A tartalom arról szól, hogy felkeltsd az olvasó figyelmét, nem pedig arról, hogy elveszítsd a figyelmét a sületlenségekben és a véget nem érő történetekben. Ezt tartogasd a Nagy Amerikai Regényedre.
Ha az infrás mosdó pörgetését emberekkel végezteted, ne szoftverekkel. az infrás mosdó pörgető szoftverek gyakran nevetséges eredményeket produkálnak, és a webszörfösök csak megvonják a vállukat, és tovább kattintanak. Az emberi spinnerek ezzel szemben nem csak a tartalom átírásában jobbak, hogy elkerüljék a keresőmotorok duplikált tartalmakra vonatkozó büntetéseit, de olyan átírásokat is képesek létrehozni, amelyek kissé eltérő hangvételűek, és amelyek közül egy vagy több több több konverziót is eredményezhet, mint a többi (ezt A/B teszteléssel derítheted ki, ha a spinnereket egymás ellenében teszteled).
Szabadulj meg a szószámláló szoftvertől. Az írásodat az alapos magyarázatokra és információkra összpontosítsd, és csak azokat a tartalmakat vedd bele, amelyeket a legfontosabbnak tartasz. Ha az infrás mosdóid hosszabbak vagy rövidebbek, mint eredetileg tervezted, az megengedhető. Tartsd nehézkesnek a tartalmat, és a szószámod nem fog annyira számítani.
Hagyd, hogy az emberek feliratkozzanak a cikkeid olvasására. Ha van egy előfizetési szolgáltatásod, az remek módja annak, hogy az olvasóidat folyamatosan tájékoztasd, ha új cikket adsz ki. Engedd meg nekik, hogy feliratkozzanak, hogy minden alkalommal, amikor új anyagot teszel közzé, kapjanak egy e-mail értesítést, és tudod, hogy minden egyes e-maillel visszatérnek.
Ha infrás mosdód irectory-t használsz, tudd, hogy mit kérnek. Nem minden könyvtárnak ugyanazok a benyújtási irányelvei.
Egy tipp, amit érdemes megfontolni, amikor az infrás mosdómarketinget fontolgatod, hogy fontolóra veszed az infrás mosdóírásod terjesztését magánvállalkozóknak. Ez segít megsokszorozni az általad létrehozható cikkek mennyiségét, miközben egyúttal megsokszorozza a nyereségedet is. Ez azt is lehetővé teszi, hogy az idődet jövedelmezőbb projektekre fordítsd.
Egy meglepő tény használata egy infrás mosdó elején nagyszerű módja annak, hogy felkeltse az olvasók figyelmét. Ez a tény bevonja az olvasót az infrás mosdóba, és nyitottá teszi a gondolkodásra. Nyilvánvaló, hogy ez nagyon hatékony lehet egy termék marketingjében.
Semmilyen körülmények között ne plagizálj. Nemcsak az infrás mosdóidat utasítják el, de még a törvénnyel is bajba kerülhetsz. Teljesen rendben van, ha más forrásokat (például az internetet) használsz cikkírás közben. Csak ne vedd át az információt, és ne másold le szóról szóra.
Minél több tippet olvasol az infrás mosdómarketingről, annál nagyobb lesz az esélyed a sikerre. Gondolj úgy a marketingre, mint az iskolába járásra. Nem véletlenül jársz iskolába annyi éven át. Egyszerűen rengeteg tanulnivaló van odakint. Ugyanez igaz a marketingre is. Rengeteg mindent kell tudnod.
Próbálj meg olyan cikkeket írni, amelyek képesek segíteni az embereknek a problémáik megoldásában. Ha az olvasók úgy találják, hogy a cikkeid az életükben felmerülő problémákra vonatkoznak, és jó tanácsokat adnak a megoldásokhoz, akkor valószínűleg hűséges követőid lesznek.
Csak azért, mert az online munka az, amit igazán szeretnél csinálni, ez nem jelenti azt, hogy jó is leszel benne. A siker biztosításának nagyszerű módja, ha követed az ehhez hasonló cikkekben adott tanácsokat, amikor megpróbálod felépíteni a marketingkampányodat. Kezdetben ragaszkodj az egyszerű dolgokhoz, és aztán elágazhatsz a nagyobb dolgokhoz.